Concerts al Castell de Sallent 2024

El Cicle de Concerts al Castell de Sallent se celebrarà en un espai idíl·lic com és el castell, des d'on es podrà gaudir d'unes vistes privilegiades.

A partir del 6 de juliol, cada dissabtes podreu gaudir d'un concert a la fresca al castell de Sallent, un entorn inocomparable que farà màgic aquests vespres musicals. Una combinació perfecte que no us deixarà indiferents.

Aquest cicle pretén oferir un producte de qualitat musical i alhora vol posar en valor el patrimoni arquitectònic de la vila, situant així Sallent al mapa. Una iniciativa de l'entitat Trenta-sisena amb col·laboració amb l'Ajuntament de Sallent.

Una oportunitat única per viure i conèixer un entorn excepcional de manera diferent!

6 Juliol: Beth
13 Juliol: Meritxell Neddermann
20 Juliiol: Rubbersoul: The Beatles Tour
27 Juliol: The River Troupe Gospel

Informació

Reserva d'entrades i programació a: www.castellsallent.cat
Preu: 15,00 €

Com arrribar-hi: cal agafar la carretera secundària que uneix Sallent amb Cabrianes (Camí de Cabrianes) i prendre el trencall que senyalitza el "castell de Sallent" (el carrer es diu "Baixada Riu"), allí s'ha de travessar les instal·lacions mineres i pujar amunt pel camí ample (senyalitzat). El moment en que es desdobla el camí, cal anar a la dreta i arribaran a un punt on hi ha un cartell de "sense sortida", segueixen endavant i trobaran l'aparcament. S'hi arriba perfectament amb cotxe.

ADVERTÈNCIA! A vegades el GPS envia per un camí molt llarg que no està habilitat per passar amb cotxe ni té sortida. És imprescindible marcar el "Camí de Cabrianes" primer, que és una carretera local, i després "Baixada del Riu" i allí seguir els cartells del castell.