El dissabte, 23 de maig, el centre comercial de Sallent va ser l'escenari de la cinquena edició de la desfilada de moda.

Última revisió 12-06-2026 12:50
12/06/2026

La mostra, organitzada per l’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament i amb el suport de Sallent Comercial, es consolida com un esdeveniment d’èxit i referència

La desfilada va comptar amb 69 models de totes les edats i 12 establiments locals especialitzats en moda, complements, calçat, òptica, perruqueria i estètica (Calçats Vilalta, Amadeu Botiga, Llenceria Teresa, Lookal, Casa Vilaró, Centre Òptic Sallent, Perruqueria Martí, Traval Plantes i Artesania, Perruqueria Marisa Pont, Maria Carme Perfumeria, Martí Esports i Joieria Pons).

Els comerços van presentar les seves millors col·leccions per a infants i adults amb combinacions per a la temporada primavera-estiu.

Els models van desfilar sobre una gran catifa de color verd que donava la volta des de la plaça de la Verdura fins a la plaça Anselm Clavé, amb un decorat primaveral de cintes de colors.

La desfilada també va tenir una molt bona acollida entre el públic assistent, amb un gran nombre de veïns i veïnes i persones provinents de fora del municipi.

Per completar la jornada, hi va haver un taller de circ i uns cavallets ecològics.

La regidoria de Promoció Econòmica agraeix la participació i implicació dels comerciants i models per fer possible l’èxit de la jornada.