L'alcalde de Sallent, Oriol Ribalta, i el representant de l'Associació Sallentina de Cultura Física (A.S.C.F.), Valentí Escayola, han signat un nou conveni de col·laboració entre les dues parts.
Aquest acord preveu una dotació econòmica de l'Ajuntament per fomentar la pràctica esportiva i les activitats que organitzen les diferents seccions esportives i assegurar el manteniment de tot el club per a la pràctica de l’esport.
Durant la trobada també s’han establert tres línies de treball per garantir un millor futur pel club i un millor servei a la ciutadania del municipi. Aquestes són:
- Iniciar els tràmits per adquirir part dels terrenys propietat de l’A.S.C.F. per tal de continuar amb el desenvolupament del projecte de la futura zona esportiva. Aquesta adquisició permetria dotar el club dels recursos necessaris per realitzar inversions en les actuals instal·lacions que precisen de millores i reformes considerables.
- Introduir unes noves tarifes d’estiu per tal de millorar l’accessibilitat dels usuaris a les instal·lacions.
- Treballar per trobar una nova figura jurídica o una nova relació de col·laboració entre les dues parts que permeti una millor gestió de les instal·lacions de l’A.S.C.F. i presentar més i millors serveis al conjunt de la ciutadania.